.

Underworld Awakening Recenzia

30. ledna 2012 v 9:26 | Yuki (Jenny) Tenshi |  ♦movie

V sobotu sme si s kamarátkamy vyrazily do kina a samozrejme že inak ako o Fantasy sa nedá baviť. Pretože kino poskytovalo len Awakening.

Treba podotknúť že ak ste nevidely posledné 3 časti budete sa na to pozerať nechápavo a neporozumiete deju.

Dej: Micheal a Selene utekajú pred ľuďmi ktorí zistili že upri a vlkolaci nie sú iba rozprávky. Ako to býva u ľudí tak so strachu útočia a vyvíjajú zbrane. Tisíce abnormalou bolo zabitých. Selene a Micheal utekajú aby mohli niekde v pokoji byť spolu. Bohužiaľ ich ľudia chytia. Selene sa zobudila a k jej šoku zistila že počas jednej noci kedy bola v bezvedomí ubehlo 12 rokov. Aby to nestačilo tak sa objaví ďalšia hrdinka. Iba 11 ročné dievčatko s očami Micheala. Selene sa teraz musí rozhodnúť. Utečú alebo budú bojovať. V každom prípade jej hladné oči v sebe nájdu kúsok ľudského citu ktorý mal byť zabitý už pred mnohí my storočiami.

Môj názor: Dejovo je to skvelé ale moc my tam vadila jedna vec. Selena je síce nesmrteľná ale i napriek tomu bola táto latexová kráska moc úžasná. Za film do nej napumpovali asi desať tisíc guliek a s toho ak ju trafilo desať tak to preháňam . Ďalšia vec. Ak chcete vedieť kto je hlavná postava tak to spoznate podla toho že gulka profesionálneho ostreľovača ktorú tá postava nevidí hrdinu minie. Proste si myslím že keby do upírskeho brlohu hodili atomovku tak by prežila Selene, otec, jeho syn a nejaký ten Lycan aby boj neskončil moc skoro. Na konci filmu som sa musela na tom smiať lebo to bolo MOC umelé. Dejová línia dokonalá ale autory si neuvedomili že niekedy je dobré ak dodržiavame zákony fyziky. A tak som skončila so záchvatom smiechu a myslím že nikto nechápal prečo sa smejem.
Koniec filmu nás znova naštve lebo ak dobre rátam tak ďalśia časť víde tak v roku 2015 a pretože to skončilo tak neurčito tak ma to docela naštvalo. Film ma tak bavil že som neverila že prešly dve hodiny.

Hudba: skvelá nebola časť kedy by sa my nepáčila

Sarkazmus: Taký typický americký ale celkom sa to dá.

Odporúčania: Určite sa oplatí pozrieť či ste tak kritický ako ja alebo nie. Underworld bol vždy film kedy by ste sa mali viac zamerať na dej ako na boje lebo tie nemajú žiaden zmysel.