.

Terminátor Recenzia filmou

10. září 2012 v 18:08 | Yuki (Jenny) Tenshi |  ♦movie

Recenzia a Môj postoj:
Terminátora pozná asi každý ale ja som ho nikdy nevidela a tak som sa rozhodla že si ho pekne krásne pozriem a zistím prečo to je také terno. A už to viem. Američiania koniec koncov majú najlepšie filmy čo sa týka akcie ( len s novím storočím si povedali že to začnú kaziť vecami ktoré tam nepatria) .

Kde sa to začalo?

Ok tak troška tej recenzie pre tých čo bolí taký leniví a nepozreli si to doteraz. Píše sa rok 2029 a Skynet( počítačová sieť čo vedie vojnu voči ľudom) vyslala Terminátora ( Alias Arnolda Schwarzeneggera) aby zabil ich najväčšieho nepriateľa Johna Conra. Ale pretože sa ho bály ako čert kríža si povedali že bude jednoduchšie zabiť jeho matku ešte predtým ako počne tohto hĺbiča strojov. John Conor ale v odhalil ich plán a preto vyslal svojho priateľa Kyle Reese aby zabránil Terminátorovi v jeho pláne.

A okolo tohoto základu sa točia aj ďalšie diely. Nemusím asi povedať to že Sara Conrová porodila chlapca ktorý sa volal John . V 2jke sa ho pokúsi zabiť iný terminátor a John vyšle na ochranu svojho mladšieho ja náśho miláčika Schwarziho. To isté v 3jke budú dvaja Terminátory jeden zlí a druhý dobrý. Ale preto aby som nekazila napätie tak nepoviem. Ale troška spoileru musím dať lebo ináč by ste nepochopily 4rke. Naši hlavní hrdinovia na čele s Johnom Conrom ktorý v dvojke zabránil aby súdny deň nastal má 19 rokov a posere to :D Dobre viem že takéto slová do recenzie nepatria ale je to tak. A v trojke práve získa skynet moc nad celou planétou. 3miliardy ľudí zomrie a ty čo ostali skončili v pracovných táboroch alebo sa im podarilo utiecť do odboja kde bojovali proti skynetu a Terminatorom. John je v odboji a ten objaví signál ktorý zneškodní stroje dočasne. To je skvelá správa lebo tak by mohli stroje signálom vypnúť a fyzicky ich rozobrať. A tu okrem Johna Conra sa po dvoch práznich miestach objaví aj Kyle a noví hrdina ktorý 15 rokou troška spinkal.

A teraz otázka oplatí sa pozerať všetky časti? Určite Áno. I keď na Americké filmy mám svoj vyhradení názor ( až na Camerona) tak na Terminátorovi si dali záležať či už to režiseroval Cameron alebo niekto iný. Rok 1984 bolo obdobie šialenstva menom sci-fi a naozaj musím uznať že vtedy sa písali a točili len kvalitné materiály na ktorých by sa mali naši maskéri a režiséri čo učiť. I keď je pravda že všetko bolo priehľadné a umelé. Žiadne fyzické mrtvoli neboli a aj keď áno tak ste dostali chuť na kečup :D Ale to bola doba a a na to že aké to bolo je to dielo génia a budem si za tým stáť. Nedostatky jedničky a dvojky sa vychytali v trojke ale dvojka to bola v porovnaný v trojkou lepšia. Schwarci tam mal niekoľko vtipných momentov ako keď ho John učil usmievať sa alebo hlášky ako Astala vista Baby. Tiež vás koniec dojal ale trojka bola až moc o naháňačkách a to naozaj po tej polhodine unaví nielen oči ale aj mozog. Mne sa páčila s tých štyroch trojka najmenej hlavne preto že podstata bola rovnaká ako v dvojke až na to že v trojke tá vojna začala.
(Takto sa to chlapci robý. teraz sú tie bitky v baroch tak počítačovo a kaskadersky viumelkované až je to k plaču.)

Oko Doctora Who:

Ja viem že je to troška moc veľké kombinovanie ale musím to sem dať. Ak sa váš otec zaujíma o Hawkingovú fyziku a pozeráte Doctora Who tak vám neunikne pár paradoxou a nedomyslených záležitostí ohľadom cestovania v čase a misy. Napríklad ako dostali informácie v budúcnosti že v minulosti sa misia nepodarila? A ak malo Skynet naozaj také skvelé informácie prećo nezostrojila nejaký plán na zlikvidovanie Kyle? Tiež vás v štvorke pobavía scény kedy zabijú 3ch Terminátorou behom minuty ale jeden starśí model našich hrdinou prenásleduje poľu filmu doslova cez lávu a ľad. To sú veci ktoré pobavia nie len pri Terminátorovi kde sa striedaly režiséry s každým dielom ale aj pri starším sci-fi knihách kde je napísane že v roku 2006 budeme bývať na marse a tikať si s Marťanmi. Autory často podcenujú fanúšikou a predcenujú ľudskú rasu ako takú. Verím źe keby sa proti nám zbúril nejaký počítač tak sme dávno tu nie sme lebo je to až moc dokonalé a ak je nejaká chyba tak ju tam auto dal tak umelo až je to priehľadné. To je jediné negatívum najnovšieho filmu ale ináč je to skvelý film ktorý môžem len odporúčať ale určite od 1dnotky po štvorku.

Tak dúfam že táto narýchlo napísaná recenzia sa páčila a teším sa na sobotu keď pridám nejakú novú. Len si nie som istá čo to bude lebo v knihe som nepokročila a nič nemám rozpozerané. A tak sa nechajme prekvapiť.