.

Hobbit- Recenzia

3. ledna 2013 v 19:32 | Jenny Tenshi |  ♦movie

Na začiatku príbehu je Biblo Pitlík ktorý píše svoje pamäte pre Froda. Spomína na dobrodružstvo do ktorého ho namočil Gandarf. Hobbiti sú mierumilovní národ ktorý neznáša dobrodružstva ale Biblo bol práve tým ktorý sa rozhodol pre opak. Stalo sa to jeden večer keď sa do jeho nory doslova nasánkovali trinásti trpaslíci a samozrejme aj Gandalf. Bol to nároční večer ale nakoniec sa Biblo rozhodol že sa vydá na dobrodružstvo s trpaslíkmi na cestu k trpasličej hore. Samozrejme že sa môžeme tešiť na Drakov, elfou ( Pre fanúšikov Orlanda Blooma tam medzi nimi nebude. Čo neskutočne vytočilo kamošku. ) a iných bytostí s iného sveta.
Ak sa chcete zasmiať a byť v napätí tak do toho. Naozaj sa mi to páčilo viac ako Pán prsteňov ( prepáčte ja som skôr na Potterovky ale každému podľa vkusu).. Od začiatku do konca nechýbali vtipné hlásky ktoré vás nútili váľať sa pod sedadlom. O deji nie je čo povedať. Je úžasní. Ak pre psychopatov sa nájdu krvavé scény ktoré ukoja srdiečko. Knihu pekne natahovaly dlhímy dramatickými pohľadmi ktoré neboli rušivé ako to je pri vedšine moc rozkúsovaních kníh , ale čo my troška prekážalo bola dĺžka filmu ktorá bola miestami až únavná. Hudba a grafika bola ale vypracovaná do takých detailov až som sa sama divila. Som nadskutočne šťastná źe sa autori poučili s chýb ktoré spravili pri pánovi prsteňov kde som brala do úvahy že to v tej dobe bolo komplikovanejšie ako dnes ale i tak to udiera do očí. Čo sa my ale najviac páčilo bol humor ktorý priniesli do filmu takže človek za tie tri hodiny sa aj uhoľný od napätia.
Komu odporúčam?
Každému Je jedno či máte 90 alebo 9 rokov je to film ktorý je úžasní už len pri trailery. Mislím si že každý správny fanúšik Fantasy sa bez tohto filmu nezaobíde a bude s napätím čakať ďalšie dva roky kým nevíde posledná časť pri ktorej zaplačeme že všetko znova končí.
Chcem sa ospravedlniť že som dala len taký struční výcuc ale toto je film o ktorom sa síce dá veľa rozprávať ale zároveň aj Spoilerovať a preto ak ste to nevideli tak smelo do toho.