19. května 2013 v 19:35 | Jenny Tenshi |  Recenzie S

Nazov: Supernatural
Počet ep: 8 sérii po 22-23 epizodách
Rok : 13.09.2005- do teraz
Kategoria: Horor, ducharina, akcia, humor ( ale nie je to komédia)

Základ deja:
Pokojná rodina Wincherstrovcou má typický večer. Otec pozerá večer telku a mama ide skontrolovať svojho šesť mesačného synčeka Sama. To ale maminka Mary netušila že skončí ako obeť neznámeho démona.
O 20 rokov neskôr sa Sam snaží dostať na Právo. O svojej rodine nepovedal svojej pratelke Jess lebo to bolo tajomstvo. Tajomstvo ktoré sa nám odhalí keď uprostred noci navštívi Sama jeho starší brat Dean. Ich otec zmizol. U neho obvyklé ale nie na tak dlho. A tak Dean a Sam sa vydajú hľadať otca napriek nebezpečenstvu v podobe Duchov, démonov, upírov a vlkolakov.
Ale otázka je prečo? Po Marynej smrti to Johna Winchestra tak žralo že sa rozhodol zabiť tú bytosť ktorá zabila jeho manželku. Svojich synov vycvičil v klamaný, streľbe a satanistických symboloch. Ale pretože John zmizol tak je na jeho synoch aby pokračovali v jeho práci.

Charakteristika Winchestrovcou:

Dean: 26 ročný tak troška sexi chlap s ešte viac sexi autom a neskutočným zmyslom pre kvalitný rock so 70 a 80 rokov. Je to typický sukničkár ktorý berie vážne svoju prácu. Ešte vážnejšie berie ženy a na prvom mieste je rodina. Počas prvej série sa utvára Deanov charakter hlavne tej časti rodinnej. Naučil sa veľa od Sama ale dáva do toho časť seba. Jedná s vecí ktorá je pre neho typická je ukazovanie svojich citov k Samovy lebo on sa cíty za vśetko zodpovedný či už je to dobré alebo zlé. Na druhej strane je to srandista a pomáha Samovy sa zmieriť so skutočnosťou že ostal sám ( Po tom čo mu umrela priateľka Jess). Až v posledných dieloch pochopíte že Dean je hlava rodiny lebo práve on je ten čo ju najviac ochranuje.

Sam: Racionálny a piestami vervný Sam. Hneď v prvom diely mu začalo byť jasné že ten démon ktorého chce zabiť jeho otec má niečo spoločné s ním. Rovnako ako Dean aj Sam sa vyvíja. Na začiatku série je mu jedno ako sa cíti jeho otec ale Dean ho naučil že rodina a ženy sú na prvom mieste. I keď s tou časov o ženách nechce nič počuť tak v 19stom diely sa tak troška poddá Jeho sen je skončiť to čo začali a vrátiť sa na Výšku .

John: Egoista a veliteľ ktorému by som najradšej vlepila. Svojich synov berie ako vojakov a nie ako rodinu. Teda tak to dáva najavo ale v skutočnosti chce len aby boly štastný. ALE AŽ PO PRÁCI! Dosť kruté. Na druhej strane je to skvelý straték a velitel ale zároveň sólový hráč a pokým nejde do tuhého tak svojich synov o nič nepožiada čo štve hlavné Sama.

Hudba a kamera:
Kamera je robená dosť našumelo a pripáda my to ako nejaký starší film. Vśetko je šedé i keď je deň. Ale tento nedostatok si prestanete všímať keď sa vžijete do deja.
Na druhej strane hudba je jedna báseň. ACDC, Kansas, Black Sabbath, Deep Puple a.i Proste lahoda pre uši. Jediné čo budete robiť je spievať si single ktoré sa nikdy neobohrajú.

Pre koho je serial:
Pre všetkých ktorý ako malý vyvolávali Krvavú Mary ( áno aj tá sa ta objaví). Proste ak máte radi Ducharinu a nerobí vám problém sa troška báť a troška zasmiať tak supernatural po 10tej epizode je práve pre Vás. Áno po 10 epizóde lebo som to začala pozerať pred rokom ale som to skončila niekde pri šestke lebo ma to nebavilo. Ale po desine... Posadnutosť ktorou som nakazila moju kamarátku a pár ľudí na Facebooku.

Na záver:
Hudba, sexi auto, dvaja chlapci ktorých v polovine Fanfiction dávajú so incest sexu (Čo je pre mňa v prípade Supernatural zvrátené) a ducharina. Kto by si to nepozrel? Smelo do toho. A ja sa eším na druhú sériu do ktorej sa pustím hneď o 22 dní :D Ak ak vás toto táto recenzia nechitila tak tento trailer určite napravý moju chybičku v pútavom písaní.

2 lidé ohodnotili tento článek.