Thor: Temný svet- Recenzia

10. listopadu 2013 v 20:19 | Jenny Tenshi |  ♦movie

Film: Thor, Dark world
Slovensky: Thor, Temný svet
Rok vidania: 2013
Dlížka filmu: 111 minut
O čom to je?
Thor je naspäť a teraz sa musí stretnúť s novov výzvou. Ako boha hromu ho čakajú boje vo rôznych svetoch aby priniesol pokoj a mier. To je pekné ale čo jeho láska Jane? A Loki? Bude Thor kráľom vo svete plnom rozhodnutí čo je správne a čo potrebné? To všetko sa dozviete v novom filme. Jediné čo môžem povedať je... Noví nepriateľ, nové spojenectvá, smrť, napätie a smiech. Práve smrť spojí Lokiho a Thora v boji proti Dark Elfs ktorý chcú zneužiť anomáliu ktorá vzniká len raz za 5000 rokov. Aby som sem ale nedávala ďalšie spoilery radšej prejdem k mojim pocitom s tohto filmu.
Moje pocity:
Čo povedať... Tak nevravím to často ale tento film prekonal jednotku Thora, Avangers a dokonca aj Kapitána Ameriku. http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/screencrush.com/files/2013/04/thor1.gifFanúšikovia Doctora Who a Hawking sa tiež potešia lebo anomália o ktorej som sa zmienila je v skutočnosti časopriestorová trhlina ktorá spojí 9 svetov do jednej línie čím čo sa prejaví zmenov magnetického pola alebo fyzikálni my anomáliami ktoré miluje každý správny fanúšik Sci-fi. Ale Fantázie sa tu tiež dočkáte viac ako dosť. Nebude chýbať aj do detailov spracovaní Asgard, ktorý ulahodí aj kritickému oku ako je to moje. Ale čo je podstatné je vtip. Áno zo začiatku je skoro všetko ladené do takej ponurej atmosféry alá ideme sa všetci zabiť až kým sa neobjaví naša kačička romantiky Jane. Nebojte sa ružové to nebude i napriek psinkám. Loki bude vtipnejší ako v jednotke a úprimne som si ho ešte viac obľúbila ako v jednotke. Pre povrchné očko sa sú tam aj tie sexi scény pri ktorom polka ženského publika v kine krásne jednohlasne vzdychlo. ( Ja som bohužiaľ nemohla lebo som sa akurát smiala na istej veci ktorú nemám v úmysle vám prezradiť). Dej ale ostal otvorený takže sa môžete tešiť na trojku ktorá sa na nás v následujúcich rokoch chystá.
Hodnotenie:
Tento film ulahodí každému. Mne osobne moc dobre padli efekty a humor, rovnako aj nepredvídateľnosť čo moc oceňujem. Preto môžem s kludom ohodnotiť film ako 5/5tich. Určite nelutujem to že som za ten film utratila peniaze.